Notice: unserialize(): Error at offset 228 of 819 bytes in /var/www/vhosts/qmrw.ir/httpdocs/includes/GlobalFns.inc.php on line 5607

مدیریت هیئت مدیره و مدیرعامل

مدیر هیئت مدیره و مدیرعامل
 
 
تعریف و خلاصه شغل:

این شغل جهت دریافت گزارشات ارسالی جهت طرح در هیئت مدیره شرکت Ùˆ تهیه Ùˆ تنظیم دستور کار جلسات Ùˆ صورتجلسات Ùˆ ابلاغ به واحدهای ذیربط Ùˆ نظارت بر فعالیتهای خدمات دفتری مدیرعامل Ùˆ هیئت مدیره صورت Ù…ÛŒ گیرد. 

شرح وظایف:
  1. تنظیم برنامه کاری، وقت ملاقات، جلسات، سخنرانیها و پیگیری تحقق آنها
  2. جمع آوری و بررسی گزارشهای ارسالی به مدیریت و تهیه گزارشات مورد نیاز با همکاری واحدهای شرکت و ارسال یک نسخه از آن به واحد مربوط
  3. تنظیم دستور کار و گزارشات جلسات هئیت مدیره و ابلاغ مصوبات به واحدها و پیگیری تا حصول نتیجه
  4. بررسی Ùˆ کنترل پیشنهادات Ùˆ گزارشات ارسالی به هیئت مدیره از نظر رعایت قوانین ومقررات Ùˆ آئین نامه‌ها Ùˆ مصوبات هیئت مدیره
  5. ارجاع مکاتبات واصله از سایر دستگاهها به واحدهای مربوط
  6. خلاصه نمودن پیشنهادات، گزارشات، صورتجلسات، مقالات و سایر موارد ارسالی به مدیر عامل و هیئت مدیره
  7. پیگیری و نظارت بر انجام امور مربوط به مدیریت هیئت مدیره و مدیرعامل و اجرای روشهای اجرایی، دستورالعملها و سایر اسناد بالادستی ابلاغی
  8. شرکت در جلسات کمیسیون توسعه مدیریت شرکت
  9. اجرای خط‌مشی‌ها Ùˆ سیاست‌های اجرایی مدیریت بحران Ùˆ پدافند غیرعامل در راستای اهداف Ùˆ سیاستهای شرکت مدیریت منابع آب ایران Ùˆ وزارت نیرو
  10.  Ø¨Ø±Ø±Ø³ÛŒ Ùˆ تصویب مطالعات طرحهای پدافند غیرعامل در سطح شرکت
  11.  Ø¨Ø±Ù†Ø§Ù…Ù‡‌ریزی Ùˆ هماهنگی برای اجرای مطالعات Ùˆ اجرای الزامات مراحل چهارگانه مدیریت بحران Ùˆ پدافند غیرعامل
  12.  Ø¨Ø±Ù†Ø§Ù…Ù‡‌ریزی به منظور تأمین منابع مالی مورد نیاز اجرای طرحهای مدیریت بحران Ùˆ پدافند غیرعامل
  13.   Ø§Ø¬Ø±Ø§ÛŒ فعالیتهای پژوهشی Ùˆ اجرایی در راستای کاهش خطرپذیری Ùˆ تعریف فعالیتهای کوتاه‌مدت، میان‌مدت Ùˆ بلندمدت Ùˆ پایش تهدیدات تخصصی Ùˆ پیش‌بینی تهدیدات محتمل
  14.  Ù…ستندسازی حوادث، اقدامات Ùˆ تجزیه Ùˆ تحلیل آنها
  15.  Ù¾ÛŒÚ¯ÛŒØ±ÛŒ مصوبات کمیته دائمی پدافند غیرعامل کشور Ùˆ سایر ارگانهای مرتبط
  16.  Ø§Ø¬Ø±Ø§ÛŒ رزمایش‌ها Ùˆ تنظیم گزارش اجرایی مربوط
  17.  Ø³Ø§Ù…اندهی عملیات آمادگی Ùˆ مقابله با تهدیدات سایبری Ùˆ IT Ùˆ ایجاد سامانه الکترونیکی مدیریت بحران Ùˆ پدافند غیرعامل
  18.  ÙØ±Ù‡Ù†Ú¯‌سازی Ùˆ هماهنگی اجرای برنامه‌های آموزشی بحران Ùˆ پدافند غیرعامل برای کلیه کارمندان
  19.  Ø¨Ø±Ø±Ø³ÛŒ آسیب‌پذیری‌های تخصصی ناشی از تهدیدات
  20.  Ù‡Ù…اهنگی با معاونتهای دیگر در راستای اجرای طرحهای پدافند غیرعامل Ùˆ مراحل چهارگانه مدیریت بحران
  21. تهیه Ùˆ تدوین برنامه ها Ùˆ اهداف HSE Ø´Ø±Ú©Øª
  22. تدوین Ùˆ نگهداری مستندات سیستم مدیریت HSE Ùˆ حصول اطمینان از اجرایی شدن اثربخش خط مشی HSE Ùˆ دستیابی به اهداف استانداردها Ùˆ برنامه‌های HSE Ø´Ø±Ú©Øª
  23. برآورد، بازنگری Ùˆ پایش عملکرد HSE Ø´Ø±Ú©ØªØŒ پیمانکاران Ùˆ مشاوران طرحها
  24. هماهنگی در تهیه گزارشهای عملکرد HSE Ø¬Ù‡Øª ارایه به مدیریت Ùˆ گروههای ذینفع برون سازمانی
  25. تحلیل گزارشهای گوناگون HSE Ùˆ استخراج نکات دانش افزا
  26. تدوین دوره های آموزشی اثر بخش HSE Ùˆ هماهنگی جهت برگزاری آنها
  27. تهیه برنامه‌های جامع ممیزی Ùˆ بازرسی HSE Ø¨Ø§Ù‡Ù…اهنگی واحدهای مربوطه Ùˆ پیگیری دریافت گزارشات ممیزی Ùˆ انجام اقدامات تعیین شده Ùˆ بازنگری گزارشات مربوط در مواقع لزوم
  28. شناسایی به هنگام عملکرد نامناسب واحدها، مجریان Ùˆ افراد کلیدی اثرگذار بر عملکرد HSE Ùˆ گزارش به نماینده مدیریت  به منظورحصول اطمینان از عملکرد درست HSE Ø·Ø±Ø­Ù‡Ø§
  29. تنظارت بر عقد قرارداد با پیمانکاران Ùˆ مشاوران طرح های مطالعاتی، اجرایی Ùˆ بهره برداری در زمینه HSE
  30. اطمینان از به روز بودن سوابق ارزیابی ریسک ها Ùˆ HSE plan Ù‡Ø§ در سطح شرکت
  31. انجام کلیه اقدامات لازم جهت رفع مشکلات زیست محیطی، ایمنی، امنیتی و بهداشتی طرحها
  32. نیاز سنجی، آگاه سازی Ùˆ آموزش HSE Ø¯Ø± شرکت وطرحها
  33. تدوین گزارش، بررسی و پیگیری رویدادها و حوادث کارگاهی به کارگیری فرآیند مدیریت ریسک بویژه در کنترلهای عملیاتی و رسیدگی به عدم انطباق ها
  34. شناسایی، به روزرسانی Ùˆ اطلاع‌رسانی قوانین Ùˆ الزامات قانونی Ùˆ استانداردهای HSE Ùˆ تغییرات آنها به افراد ذیصلاح
  35. پیگیری و کنترل اطلاعات جمع آوری شده از طرح ها
  36. هماهنگی جهت برگزاری جلسات HSE plan Ø·Ø±Ø­ ها
  37. پیگیری مصوبات جلسات کمیته HSE Ø´Ø±Ú©Øª Ùˆ طرح ها Ùˆ ارائه گزارشات مدیریتی لازم به شرکت مادر
  38. پیگیری Ùˆ اجرای برنامه‌های شناسایی خطرات Ùˆ ارزیابی ریسک های HSE
  39. پیگیری گزارشات HSE Ø·Ø±Ø­ Ùˆ ارسال به موقع به نماینده مدیریت در HSE Ø´Ø±Ú©Øª مادر
  40. پیگیری Ùˆ نظارت بر موضوعات HSE Ø³Ø§Ø®ØªÙ…ان مرکزی
  41. نظارت بر اجرای دقیق قوانین، مقررات، بخشنامه‌ها، دستورالعملهای ذیربط مدیریت عملکرد
  42.  Ø¨Ø±Ù‚راری تعامل سازنده با مدیریت تخصصی در شرکت مادر Ùˆ ستاد وزارت نیرو
  43.  Ø§Ù†Ø¬Ø§Ù… اقدامات لازم جهت عملیاتی نمودن مفاد نظام‌نامه‌های بازرسی Ùˆ مدیریت عملکرد Ùˆ دستورالعملهای اجرائی مربوطه
  44.  Ù‡Ù…کاری Ùˆ انجام برنامه‌ریزی لازم به منظور بازرسی‌های مدیریت ستادی شرکت مادر Ùˆ ستاد وزارت نیرو
  45.  Ù†Ø¸Ø§Ø±Øª Ùˆ پایش عملکرد شرکت درارتباط با موضوعات بازرسی مندرج در بند 5-1-4 نظام‌نامه بازرسی Ùˆ ارائه گزارش به مراجع ذیربط
  46.  Ù¾ÛŒÚ¯ÛŒØ±ÛŒ لازم به منظور مرتفع نمودن نقاط ضعف موجود در خصوص گزارشات واصله مربوط به شرکت
  47.  Ù¾ÛŒÚ¯ÛŒØ±ÛŒ لازم Ùˆ تسریع در ارسال پاسخ گزارشات بازرسیهای صورت گرفته Ùˆ امور مربوط به پاسخگوئی به شکایات به ستاد
  48.  Ù¾ÛŒÚ¯ÛŒØ±ÛŒ Ùˆ رسیدگی به امور ارجاعی Ùˆ ارسال پاسخهای لازم به مکاتبات ارسالی از طرف شرکت مادر
  49.  Ø¨Ø±Ù‚راری تعامل Ùˆ ارتباط سازنده (با هماهنگی این مدیریت Ùˆ مدیرعامل شرکت) با سازمان بازرسی Ú©Ù„ کشور Ùˆ دیگر نهادهای نظارتی
  50.  ØªØ¬Ø²ÛŒÙ‡ Ùˆ تحلیل عملکرد واحدها Ùˆ کارکنان شرکت Ùˆ ارائه گزارش میزان رضایت‌مندی مراجعین از عملکرد پرسنل شرکت Ùˆ واحدهای مربوطه Ùˆ ارائه به مقام مافوق
  51. انجام بازرسی موردی Ùˆ در صورت نیاز همراهی با تیم بازرسی (با هماهنگی مدیریت Ùˆ مدیرعامل شرکت) Ùˆ جمع‌بندی Ùˆ ارائه گزارش مربوطه
  52.  ØªÙ†Ø¸ÛŒÙ… Ùˆ ارائه گزارش عملکرد ماهانه، فصلی Ùˆ سالیانه به مقامات مافوق
  53.  Ø¬Ù…ع‌بندی، آسیب‌شناسی Ùˆ تحلیل شکایات همراه با راهکارهای پیشنهادی به منظور کاهش آمار شکایات شرکت
  54.  Ù…عرفی بازرسان همیار (کارشناسان خبره Ùˆ متعهد) در تیمهای بازرسی شرکت با هماهنگی مقام مافوق
  55.  Ø¯Ø±ÛŒØ§ÙØª شکایات حضوری Ùˆ مکتوب (از مبادی مختلف) Ùˆ پیگیری پاسخها از واحدها، بررسی Ùˆ اعلام به شاکیان
  56.  Ø§Ù†Ø¹Ú©Ø§Ø³ هر گونه تخلف احتمالی Ùˆ ارائه گزارش به شرکت مادر Ùˆ مدیر عامل شرکت Ùˆ نظارت بر حسن جریان امور اداری
  57.  Ù¾ÛŒÚ¯ÛŒØ±ÛŒ Ùˆ اخذ نظرات Ùˆ پیشنهادات واحدهای تخصصی شرکت در ارتباط با گزارشات اداره Ú©Ù„ بازرسی استان Ùˆ یا شکایات واصله به منظور رسیدگی Ùˆ اعلام پاسخ به اداره Ú©Ù„ مذکور Ùˆ یا ارسال جوابیه به شاکیان
  58.  ØªØ¨ÛŒÛŒÙ† Ùˆ شناسائی گلوگاههای فساد، نقاط آسیب‌پذیر Ùˆ انحرافات، مطابق با نظام‌نامه بازرسی Ùˆ ارائه راهکارهای اجرائی به شرکت مادر
  59.  Ù†Ø¸Ø§Ø±Øª بر اجرای دقیق عناوین برنامه‌ای سالیانه مرتبط با حوزه بازرسی Ùˆ مدیریت عملکرد Ú©Ù‡ از طرف مدیریت تخصصی ستادی ابلاغ گردیده است
  60.   Ù¾ÛŒÚ¯ÛŒØ±ÛŒ Ùˆ نظارت بر حسن انجام امور مربوط به ثبت اطلاعات مناقصات Ùˆ مزایده‌های شرکت آب‌منطقه‌ای در پایگاه ملی اطلاع‌رسانی مناقصات (iets) Ùˆ سایت مرتبط شرکت مادر تخصصی (tender) Ùˆ ارائه اطلاعات مورد نیاز به مدیریت ستادی شرکت مادر
  61. استقرار نظام جامع مدیریت عملکرد در سه سطح (سازمان، مدیران Ùˆ کارکنان) بر اساس فصل یازدهم قانون مدیریت خدمات کشوری Ùˆ اجرای آیین‌نامه‌ها Ùˆ دستورالعملهای مربوطه
  62. انجام تمهیدات Ùˆ برنامه‌های لازم بمنظور کاهش میانگین زمان پاسخگوئی به شکایات بمیزان 20درصد در هر یک از سالهای برنامه پنجم توسعه کشور
  63.  Ù¾ÛŒÚ¯ÛŒØ±ÛŒ Ùˆ ارسال پاسخ در خصوص سامانه رسیدگی به شکایت سازمان بازرسی Ú©Ù„ کشور Ùˆ اداره Ú©Ù„ بازرسی استان
  64.  Ù¾ÛŒÚ¯ÛŒØ±ÛŒ Ùˆ استقرار نظام پاسخگوئی با راه‌اندازی سیستم سامد Ùˆ میز خدمت با هماهنگی مقام مافوق
  65. رسیدگی به اعتراضات و شکایات مردمی و نظارت بر عملکرد واحدهای تابعه در پاسخگویی به متقاضیان و تکریم ارباب رجوع
  66.  Ø§Ø±Ø²ÛŒØ§Ø¨ÛŒ عملکردها در قالب مدلها Ùˆ استانداردهای مختلف (EFQMØŒ ارزیابی استانداری، ارزیابی وزارت نیرو Ùˆ جشنواره شهید رجایی

 ØªØ§Ø±ÛŒØ® ثبت : 1400/12/17
  آخرین به روزرسانی : 1403/06/06
 Ù…عصومه
 5712
سایتـــ های مرتبطـ

آمار بازدیدکنندگان

  • کاربران آنلاین : 64
  • بیشترین بازدید همزمان : 1333
  • بازدید امروز : 248
  • بازدید دیروز :
  • کل بازدید : 19,310,218
  • آخرین به روزرسانی : 1404/07/23 13:23:37
  • شناسه IP شما : 216.73.216.130

راه‌های تماس با ما

  • آدرس : قم، خیابان شهیدان فاطمی(دور شهر )، نبش کوی شماره یک، شرکت سهامی آب منطقه ای قم
  • کدپستی : 3715653184
  • تلفن : 4-37839093-025
  • فاکس : 37839092-025
  • پست الکترونیکی : info@qmrw.ir
  • پیامک :
  • تلفن گویا :