بیانیه توافق سطح خدمات
بدینوسیله توافق نامه سطح خدمات پورتال شرکت آب منطقه ای قم را به اطلاع می رساند:
- تارنمای شرکت آب منطقه ای قم، امکان ثبت و پیگیری درخواست های مشترکین، پیشنهادات، شکایات را برای شما متقاضیان گرامی فراهم نموده است . «ارائه نظرات ، پیشنهادات و انتقادات »
- در قسمت «فرم ارتباط با شرکت» ارسال پیام به رئیس هیأت مدیره و مدیر عامل شرکت و همچنین کلیه معاونین مقدور می باشد.
- جهت پیگیری درخواست ها، از قسمت «پیگری پرونده از طریق کد رهگیری » در تمام ساعات در طول هفته مراجعه فرمایید.
- مدت زمان، جهت مشاهده درخواست، پیشنهاد و انتقاد توسط کارشناس مربوطه در شرکت آب منطقه ای حداکثر یک هفته می باشد.
- به محض ثبت درخواست، سعی می گردد در کوتاهترین زمان ممکن نتیجه پیگیری درخواست مطرح شده به متقاضی اعلام و در صورت لزوم درخواست مراجعه حضوری گردد.
- تارنمای شرکت آب منطقه ای قم بر مبنای پایداری زیر ساخت های ارتباطی به صورت تمام وقت در دسترس متقاضیان گرامی بوده و در صورت بروز هرگونه اشکال و نقص فنی، به متقاضیان اطلاع رسانی خواهد گردید.