بدینوسیله توافق نامه سطح خدمات پورتال شرکت آب منطقه ای قم را به اطلاع می رساند:
تارنمای شرکت آب منطقه ای قم، امکان ثبت و پیگیری درخواست های مشترکین، پیشنهادات، شکایات را برای شما متقاضیان گرامی فراهم نموده است . «ارائه نظرات ، پیشنهادات و انتقادات »
در قسمت «فرم ارتباط با شرکت» ارسال پیام به رئیس هیأت مدیره و مدیر عامل شرکت و همچنین کلیه معاونین مقدور می باشد.
جهت پیگیری درخواست ها، از قسمت «پیگری پرونده از طریق کد رهگیری » در تمام ساعات در طول هفته مراجعه فرمایید.
مدت زمان، جهت مشاهده درخواست، پیشنهاد و انتقاد توسط کارشناس مربوطه در شرکت آب منطقه ای حداکثر یک هفته می باشد.
به محض ثبت درخواست، سعی می گردد در کوتاهترین زمان ممکن نتیجه پیگیری درخواست مطرح شده به متقاضی اعلام و در صورت لزوم درخواست مراجعه حضوری گردد.
تارنمای شرکت آب منطقه ای قم بر مبنای پایداری زیر ساخت های ارتباطی به صورت تمام وقت در دسترس متقاضیان گرامی بوده و در صورت بروز هرگونه اشکال و نقص فنی، به متقاضیان اطلاع رسانی خواهد گردید.