مدیرعامل و رئیس هیئت مدیره
تعریف و خلاصه شغل:
این شغل به منظور نظارت در پدیدآوری و تعیین و تدوین نظام نامه ها، روش های اجرایی، دستورالعمل ها، آیین نامه های داخل شرکت و ... درچارچوب قوانین، مقررات و آیین نامه های مربوطه و تصویب و ابلاغ به واحدهای ذیربط جهت اجرا و تهیه، تنظیم و پیشنهاد استراتژی ها، خط مشی ها، برنامه های عملیاتی سالانه شرکت به هیئت مدیره صورت می گیرد.
شرح وظایف:
1- تهیه، تنظیم و پیشنهاد استراتژی ها، خط مشی ها، برنامه های عملیاتی بودجه سالانه شرکت به هیئت مدیره
2- اجرای مصوبات و تصمیمات هیئت مدیره و مجمع عمومی شرکت
3- پیش بینی اعتبار لازم برای خرید خدمات پشتیبانی فنی، تحقیقاتی، تدارکاتی و آموزشی در بودجه شرکت
4- بررسی صورت های مالی سالانه و طرح در جلسه هیئت مدیره جهت تصویب و ارائه به مجمع شرکت
5- پیشنهاد آیین نامه های مالی، معاملاتی و استخدامی شرکت به هیئت مدیره
6- پیشنهاد تشکیلات تفصیلی و هرگونه تغییرات در چارت سازمانی شرکت به هیئت مدیره در چارچوب مصوبات مجمع عمومی و قوانین مربوطه
7- تنظیم قراردادهای مربوط به بند 6 ماده 7 اساسنامه و ارائه آنها به هیئت مدیره جهت تصویب
8- اتخاذ تصمیم و اقدام نسبت به کلیه امور و عملیات شرکت به استثنای آن دسته از وظایف که بر عهده مجمع عمومی و هیئت مدیره است.
9- عزل و نصب کلیه کارکنان شرکت، تعیین حقوق و دستمزد، پاداش، ترفیع و تنبیه آنها بر اساس قوانین و مقررات و آیین نامه های مصوب مراجع ذیصلاح
10- استقرار برنامه های تحول اداری و نظارت عالیه بر کمیسیون ها و کمیته های تعریف شده ذیربط
11- تنظیم و ارائه گزارش عملکرد ماهانه، فصلی و سالیانه به مقامات مافوق
12- پیگیری و نظارت بر حسن انجام امور مربوط به ثبت اطلاعات مناقصات و مزایدههای شرکت آبمنطقهای