|  رنگ  |  + 0 -  | 
ADA
بستن این پنجره
راهنما

این سایت مطابق با استاندارهای ADA برای نابینایان مناسب‌سازی شده و سازگاری این استاندارد در بخش‌های مختلف لحاظ گردیده است.
بستن این پنجره

منشور اخلاقی

ما کارکنان شرکت آب منطقه ای قم با اعتقادی راسخ بر این باوریم :
 
۱ – منابع آب کشور یکی از مهمترین نعمت های الهی و یک ثروت ملی است .
۲ – وظیفه داریم در جهت بهره برداری بهینه از منابع آب نهایت تلاش خود را به کار گیریم .
۳ – در ترویج فرهنگ استفاده صحیح از آب ، به عنوان مایه اصلی حیات گامهای موثری را برداریم .
۴ – صرفه جوئی کم مصرف کردن نیست ، درست مصرف کردن است .
۵ – وظایف قانونی  خود را با ایمان به اراده و خود باوری و نظارت و توکل بر خالق هستی به انجام برسانیم .
۶ – با رعایت اصول صرفه جوئی و پرهیز از تجمل گرائی و هزینه های غیر ضروری در استفاده هر چه بهتر از منابع و امکانات موجود تلاش نمائیم .
۷ – عدالت گستری ، مهرورزی ، خدمت به بندگان خدا وپیشرفت وتعالی مادی و معنوی مبنای فعالیتهای ماست .
۸- رعایت ادب ، نزاکت ، عدالت و انصاف را رمز بقاء شرکت تلقی می کنیم .
۹ – در هر شرائطی به اصول اخلاقی و صفات معنوی از جمله تواضع و فروتنی ، متانت ، رازداری ، امانت داری ، صداقت در گفتار و رفتار ، پرهیز از غیبت و تملق و دوری از اسراف و تبذیر پایبندیم .
۱۰ – خدمات صادقانه ما موجب غنا و تعالی در زندگی مردم می شود و روابط بین ما و مردم را تقویت می نماید .
۱۱ – در جهت اشاعه فرهنگ فضیلت سازمانی و سلامت اداری و ترویج وجدان کاری ، از هیچ کوششی فروگذار نخواهیم کرد .
۱۲ – با رعایت موازین شرعی و اجرای صحیح قوانین و مقررات ، سلامت اداری را در محیط کار خود تقویت می نمائیم .
۱۳ – کلید رمز موفقیت شرکت در رضایت ارباب رجوع است ، ما در هنگام ارائه خدمت به این ویژیگی پای بندیم . و رضایت خداوند تبارک و تعالی را در رضایت مردم می دانیم .  
۱۴ – نیروی انسانی  شرکت به عنوان ارزشمندترین منابع به حساب می آیند ، لذا هیچ تردیدی در اثرگذاری پندار ، رفتار و کردار آنها در تعامل با  مراجعان را نداریم .
۱۵ – برای ارتقاء کارآئی و اثربخشی وظائف خود و رضایت مندی مراجعان ،  بر دانش و مهارت حرفه ای خود می افزائیم
۱۶ – نظم ، آراستگی ، وقت شناسی و آمادگی برای ارائه خدمت به ارباب رجوع را از اصول مسلم و قطعی موفقیت    خود  می دانیم .
۱۷ – تعلقات سازمانی را در خود می پرورانیم و به همکاران احترام می گذاریم تا با وحدت و همدلی در جهت حفظ کرامت و رضایت ارباب رجوع گامهای مثبتی برداریم .
۱۸ –  فرهنگ پاسخگو بودن در مقابل ارباب رجوع را از بسترهای تعالی خود و شرکت می دانیم  .
۱۹- مطمئناً موفقیت مادی شرکت مورد توجه است ، ولی ما آن را  وسیله ای ، برای تامین هدفی گسترده تر که ارائه خدمات صادقانه و مناسب تر باشد ، می دانیم .
۲۰- برای تحقق مطالبات قانونی مردم و حفظ و صیانت از منابع موجود به مطالعه کمی و کیفی و استحصال منابع آب جدید می پردازیم .

 

منشور اخلاقی

 تاریخ ثبت : 1393/09/11
  آخرین به روزرسانی : 1400/10/25
 
 4943
سایتـــ های مرتبطـ

آمار بازدیدکنندگان

  • کاربران آنلاین : 32
  • بیشترین بازدید همزمان : 379
  • بازدید امروز : 2,324
  • بازدید دیروز : 26,110
  • کل بازدید : 6,881,591
  • آخرین به روزرسانی : 1402/09/15 11:14:10
  • شناسه IP شما : 44.212.96.86

راه‌های تماس با ما

  • آدرس : قم، خیابان شهیدان فاطمی(دور شهر )، نبش کوی شماره یک، شرکت سهامی آب منطقه ای قم
  • کدپستی :
  • تلفن : 4-37839093-025
  • فاکس : 37839092-025
  • پست الکترونیکی :
  • پیامک :
  • تلفن گویا :