دستورالعمل بروزرسانی پرتال شرکت آب منطقه ای قم

دستورالعمل بروزرسانی پرتال شرکت آب منطقه ای قم

 

مجموعه عملیاتی که در پرتال آب منطقه ­ای قم دو دسته کلی تقسیم می گردد:

1- بارگذاری اطلاعات 2- پاسخ­گویی به فرم­ های تعاملی

1) بارگذاری اطلاعات خود شامل موارد زیر می­ باشد:

1-1) قوانین و مقررات: منظور از قوانین و مقررات، بخش­نامه­ ها، آیین­ نامه ­ها و قوانین مربوط به منابع آب، رودخانه ­ها، منابع مالی و محاسباتی و ... می­ باشد.

1-2) شناسنامه خدمات: در این بخش تمامی خدمات الکترونیکی که به شهروندان ارائه می­ شود با اطلاعات کاملی از قبیل متولی خدمت، مدارک مورد نیاز و فرآیند انجام خدمت ذکر شده است.

1-3) اخبار و اطلاعیه­ ها: در این بخش تمامی اخبار و اطلاعات مربوط به شرکت آب منطقه­ ای قم شامل اخبار روز، آگهی مناقصات و مزایده­ ها، عضویت در خبرنامه الکترونیک، مناسبت­ ها و رویدادهای روز، پرسش­ های متداول، بایگانی اخبار و پیوند­های مرتبط ارائه می گردد.

1-4) آمار و داده­ های منابع آب: تمامی گزارش­ های مربوط به سیمای آب، آمارنامه هفتگی استان، آمار ایستگاه ­های باران سنجی، وضعیت سدها و اطلاعات مربوط به آبخوان ها در این بخش ارائه می­ شود.

1-5)  اطلاعات تماس با شرکت: اطلاعات تماس شامل آدرس­ های پستی و شماره تلفن­ های شرکت آب منطقه­ ای قم و همچنین تمامی امورهای منابع آب شهرستان­ را شامل می شود.

1-6) اطلاعات دفاتر پیشخوانلیست دفاتر پیشخوان در تمامی شهرستان­  استان در این بخش آورده شده اند.

1-7)  بروز رسانی: بروز رسانی تمامی موارد فوق توسط متولی مربوط به همان بخش انجام می شود.

2) فرم­های تعاملی نیز شامل مدیریت پیام­ها، مدیریت تیکت­ها، مدیریت کاربران و فرم­های پیشرفته دریافتی می­ باشد.

2-1)  مدیریت پیام ­ها:   در این بخش شهروندان پیام­ های پیشنهادی و انتقادی ارسال می­ کنند.

2-2) مدیریت تیکت­ ها: کاربران می ­توانند با ثبت تیکت سوالات خود را مطرح نمایند، و به هر تیکت یک کدپیگیری اختصاص داده می­ شود که کاربر مربوطه می ­تواند پاسخ تیکت خود را از طریق این کد رهگیری نماید.

2-3)  مدیریت کاربران: تمامی افرادی که قصد عضویت در پرتال را دارند با پر کردن فرم مشخصات در پرتال ثبت نام کرده و پس از تایید راهبر پرتال می­ توانند از امکانات پرتال با نام کاربری و کلمه عبور خود استفاده نمایند.

2-4) فرم­های پیشرفته دریافتی: در این قسمت نیز کاربران و همچنین شهروندان می­ توانند سوالات خود را مطرح نمایند و کارشناس مربوطه به سوالات پاسخ می­ دهد.

 

فرآیند تعیین و احراز صلاحیت متولیان بروزرسانی پرتال:

 

http://www.khrw.ir/uploaded_files/DCMS/wysiwyg/images/Capture(1).JPG

 

وظایف متولیان بروزرسانی پرتال شامل مواردی از قبیل پاسخگویی به فرم های تعاملی، مدیریت تیکت ها، مدیریت پیام ها، بروزرسانی اطلاعاتی از قبیل آمارها و گزارش ها، اطلاعات تحقیق و پژوهش و مدیریت دانش، اخبار روزانه، رویدادها و مناسبت ها و ... می باشد.

 تاریخ ثبت : 1398/02/25
  آخرین به روزرسانی : 1400/02/26
 مدیر سایت
 2241
سایتـــ های مرتبطـ

آمار بازدیدکنندگان

  • کاربران آنلاین : 251
  • بیشترین بازدید همزمان : 379
  • بازدید امروز : 10,363
  • بازدید دیروز :
  • کل بازدید : 15,478,656
  • آخرین به روزرسانی : 1403/11/02 14:06:51
  • شناسه IP شما : 18.97.9.173

راه‌های تماس با ما

  • آدرس : قم، خیابان شهیدان فاطمی(دور شهر )، نبش کوی شماره یک، شرکت سهامی آب منطقه ای قم
  • کدپستی : 3715653184
  • تلفن : 4-37839093-025
  • فاکس : 37839092-025
  • پست الکترونیکی : info@qmrw.ir
  • پیامک :
  • تلفن گویا :