|  رنگ  |  + 0 -  | 
ADA
بستن این پنجره
راهنما

این سایت مطابق با استاندارهای ADA برای نابینایان مناسب‌سازی شده و سازگاری این استاندارد در بخش‌های مختلف لحاظ گردیده است.
بستن این پنجره

دستورالعمل بروزرسانی پرتال شرکت آب منطقه ای قم

دستورالعمل بروزرسانی پرتال شرکت آب منطقه ای قم

 

مجموعه عملیاتی که در پرتال آب منطقه ­ای قم دو دسته کلی تقسیم می گردد:

1- بارگذاری اطلاعات 2- پاسخ­گویی به فرم­ های تعاملی

1) بارگذاری اطلاعات خود شامل موارد زیر می­ باشد:

1-1) قوانین و مقررات: منظور از قوانین و مقررات، بخش­نامه­ ها، آیین­ نامه ­ها و قوانین مربوط به منابع آب، رودخانه ­ها، منابع مالی و محاسباتی و ... می­ باشد.

1-2) شناسنامه خدمات: در این بخش تمامی خدمات الکترونیکی که به شهروندان ارائه می­ شود با اطلاعات کاملی از قبیل متولی خدمت، مدارک مورد نیاز و فرآیند انجام خدمت ذکر شده است.

1-3) اخبار و اطلاعیه­ ها: در این بخش تمامی اخبار و اطلاعات مربوط به شرکت آب منطقه­ ای قم شامل اخبار روز، آگهی مناقصات و مزایده­ ها، عضویت در خبرنامه الکترونیک، مناسبت­ ها و رویدادهای روز، پرسش­ های متداول، بایگانی اخبار و پیوند­های مرتبط ارائه می گردد.

1-4) آمار و داده­ های منابع آب: تمامی گزارش­ های مربوط به سیمای آب، آمارنامه هفتگی استان، آمار ایستگاه ­های باران سنجی، وضعیت سدها و اطلاعات مربوط به آبخوان ها در این بخش ارائه می­ شود.

1-5)  اطلاعات تماس با شرکت: اطلاعات تماس شامل آدرس­ های پستی و شماره تلفن­ های شرکت آب منطقه­ ای قم و همچنین تمامی امورهای منابع آب شهرستان­ را شامل می شود.

1-6) اطلاعات دفاتر پیشخوانلیست دفاتر پیشخوان در تمامی شهرستان­  استان در این بخش آورده شده اند.

1-7)  بروز رسانی: بروز رسانی تمامی موارد فوق توسط متولی مربوط به همان بخش انجام می شود.

2) فرم­های تعاملی نیز شامل مدیریت پیام­ها، مدیریت تیکت­ها، مدیریت کاربران و فرم­های پیشرفته دریافتی می­ باشد.

2-1)  مدیریت پیام ­ها:   در این بخش شهروندان پیام­ های پیشنهادی و انتقادی ارسال می­ کنند.

2-2) مدیریت تیکت­ ها: کاربران می ­توانند با ثبت تیکت سوالات خود را مطرح نمایند، و به هر تیکت یک کدپیگیری اختصاص داده می­ شود که کاربر مربوطه می ­تواند پاسخ تیکت خود را از طریق این کد رهگیری نماید.

2-3)  مدیریت کاربران: تمامی افرادی که قصد عضویت در پرتال را دارند با پر کردن فرم مشخصات در پرتال ثبت نام کرده و پس از تایید راهبر پرتال می­ توانند از امکانات پرتال با نام کاربری و کلمه عبور خود استفاده نمایند.

2-4) فرم­های پیشرفته دریافتی: در این قسمت نیز کاربران و همچنین شهروندان می­ توانند سوالات خود را مطرح نمایند و کارشناس مربوطه به سوالات پاسخ می­ دهد.

 

فرآیند تعیین و احراز صلاحیت متولیان بروزرسانی پرتال:

 

http://www.khrw.ir/uploaded_files/DCMS/wysiwyg/images/Capture(1).JPG

 

وظایف متولیان بروزرسانی پرتال شامل مواردی از قبیل پاسخگویی به فرم های تعاملی، مدیریت تیکت ها، مدیریت پیام ها، بروزرسانی اطلاعاتی از قبیل آمارها و گزارش ها، اطلاعات تحقیق و پژوهش و مدیریت دانش، اخبار روزانه، رویدادها و مناسبت ها و ... می باشد.

 تاریخ ثبت : 1398/02/25
  آخرین به روزرسانی : 1400/02/26
 مدیر سایت
 2153
سایتـــ های مرتبطـ

آمار بازدیدکنندگان

  • کاربران آنلاین : 31
  • بیشترین بازدید همزمان : 379
  • بازدید امروز : 21,457
  • بازدید دیروز : 9,299
  • کل بازدید : 11,609,924
  • آخرین به روزرسانی : 1403/06/20 07:11:01
  • شناسه IP شما : 3.235.226.14

راه‌های تماس با ما

  • آدرس : قم، خیابان شهیدان فاطمی(دور شهر )، نبش کوی شماره یک، شرکت سهامی آب منطقه ای قم
  • کدپستی : 3715653184
  • تلفن : 4-37839093-025
  • فاکس : 37839092-025
  • پست الکترونیکی : info@qmrw.ir
  • پیامک :
  • تلفن گویا :