نشست با بهره برداران

به گزارش روابط عمومی شرکت آب منطقه ای قم؛ در این نشست که با حضور جمعی از نمایندگان بهرهبرداران چاههای کشاورزی بخش مرکزی در دفتر مدیرعامل آب منطقه ای قم برگزار شد، محمد احمدی جبلی مدیرعامل شرکت با اشاره به وضعیت بحرانی سفرههای آب زیرزمینی در دشت های استان گفت: برداشتهای بیرویه از منابع آب زیرزمینی در سالهای اخیر، دشتها را در شرایط بسیار شکنندهای قرار داده است و تداوم این روند، زنگ خطر را برای آینده کشاورزی به صدا درآورده است.
احمدی جبلی اضافه کرد: نصب کنتور برروی چاهها و همچنین تقلیل منصوبات چاههایی که پروانه بهرهبرداری آنها متناسب با وضعیت فعلی آبخوان نیست از برنامه های شرکت در سال جاری می باشد و بر اساس قانون، هر نوع خسارت به آبخوان باید جبران شود.
در ادامه نشست، نمایندگان بهرهبرداران به بیان دیدگاهها و چالشهای خود درخصوص مسائل مربوط به وضعیت منابع آبی بخش مرکزی قم پرداختند.