نشست با بهره برداران

بر اساس قانون، خسارت به آبخوان باید جبران شود

مدیرعامل شرکت آب منطقه ای قم در نشست با نمایندگان کشاورزان بخش مرکزی گفت: بر اساس قانون، هر نوع خسارت به آبخوان باید جبران شود.

به گزارش روابط عمومی شرکت آب منطقه ای قم؛ در این نشست که با حضور جمعی از نمایندگان بهره‌برداران چاه‌های کشاورزی بخش مرکزی در دفتر مدیرعامل آب منطقه ای قم برگزار شد، محمد احمدی جبلی مدیرعامل شرکت با اشاره به وضعیت بحرانی سفره‌های آب زیرزمینی در دشت های استان گفت: برداشت‌های بی‌رویه از منابع آب زیرزمینی در سال‌های اخیر، دشتها را در شرایط بسیار شکننده‌ای قرار داده است و تداوم این روند، زنگ خطر را برای آینده کشاورزی به صدا درآورده است.

احمدی جبلی اضافه کرد: نصب کنتور برروی چاهها و همچنین تقلیل منصوبات چاه‌هایی که پروانه بهره‌برداری آنها متناسب با وضعیت فعلی آبخوان نیست از برنامه های شرکت در سال جاری می باشد و بر اساس قانون، هر نوع خسارت به آبخوان باید جبران شود.

در ادامه نشست، نمایندگان بهره‌برداران به بیان دیدگاه‌ها و چالش‌های خود درخصوص مسائل مربوط به وضعیت منابع آبی بخش مرکزی  قم پرداختند.

کد خبر: 1537
  تاریخ خبر : 1405/04/07
 34
سایتـــ های مرتبطـ

آمار بازدیدکنندگان

  • کاربران آنلاین : 82
  • بیشترین بازدید همزمان : 1333
  • بازدید امروز : 3,275
  • بازدید دیروز :
  • کل بازدید : 20,002,498
  • آخرین به روزرسانی : 1405/04/07 11:37:33
  • شناسه IP شما : 216.73.216.6

راه‌های تماس با ما

  • آدرس : قم، خیابان شهیدان فاطمی(دور شهر )، نبش کوی شماره یک، شرکت سهامی آب منطقه ای قم
  • کدپستی : 3715653184
  • تلفن : 4-37839093-025
  • فاکس : 37839092-025
  • پست الکترونیکی : info@qmrw.ir
  • پیامک :
  • تلفن گویا :