چهارشنبه, 1 آذر 1396


تماس با ما

قم/خیابان شهیدان فاطمی(دور شهر )– نبش کوی شماره یک - شرکت سهامی آب منطقه ای قم

تلفن :94-37839093-025

فاکس:37839092_025

-----------------------

روابط عمومی:37830339_025

 

 

 

آمار بازدیدکنندگان
کاربران آنلاین :2
بیشترین بازدید همزمان:20
بازدید امروز :56
بازدید دیروز :240
کل بازدید :190504
میانگین بازدید :192
آخرین به روزرسانی:1396/08/30 11:03:02

مدیریت مالی وپشتیبانی :  شعبانعلی یوسفی خطیر

 

خلاصه وظایف امور مالی :

برنامه‌ریزی، نظارت و هماهنگی به منظور تصویب مطالعات مراحل اول و دوم طرح‌های سد و شبکه و خطوط آبرسانی، نظارت بر انجام کلیه عملیات اجرائی شرکت، ایجاد ارتباط با عوامل داخلی و برون سازمانی به منظور دسترسی به اهداف از پیش تعیین شده در چارچوب سیاست‌ها و قوانین و مقررات مربوطه.

خلاصه وظایف امور کارکنان و پشتیبانی :

برنامه‌ریزی، نظارت و هماهنگی انجام امور پرسنلی شرکت از قبیل انتصاب، ترفیع، انتقال و جابجائی، بازخرید سنوات خدمت و بازنشستگی، استعفاء، مأموریت، مرخصی، قراردادهای پرسنلی، صدور احکام و گواهی‌ها و نظارت بر امور درمان و بیمه و بایگانی امور رفاهی پرسنل شاغل و بازنشسته.

 

 شرح وظایف اصلی امور مالی :

- برنامه‌ریزی و نظارت بر حسن اجرای انجام کلیه عملیات طرح‌های منابع آب و قراردادهای در دست اجرا .

- همکاری و انجام پشتیبانی‌های تخصصی و فنی با مدیران طرح‌ها در کلیه مراحل مطالعاتی و اجرائی طرح‌های منابع آب.

- همکاری و هماهنگی مستمر با واحدهای بهره‌برداری در طول دوره تضمین و تحویل موقت طرح‌های منابع آب.

- تشکیل کمیته‌های تخصصی ذیصلاح و همکاری در اعمال نظارت کارفرمایی آنها برای بررسی و اظهار نظر در انجام مراحل مطالعاتی طرح‌ها.

- هماهنگی جهت تحویل موقت و قطعی طرح‌های توسعه منابع آب حوزه طرح و توسعه و تأئید طرح‌ها.

- برنامه‌ریزی، هدایت و نظارت مستمر بر فرآیند مطالعات در مراحل شناخت، توجیهی و طراحی تفصیلی در طرح‌های توسعه منابع آب و مطالعات اجتماعی و زیست محیطی طرح ها و نیز مطالعات میراث فرهنگی و سیستم‌های دفاع غیرعامل.

- همکاری در انجام امور انتخاب مشاوران و پیمانکاران، تهیه شرح خدمات، بررسی و رسیدگی و تصویب صورت وضعیت‌ها، تعیین صلاحیت و انتخاب مجری، کنترل و برآورد هزینه‌ها و سایر موارد با رعایت قوانین و مقررات.

- برنامه‌ریزی و هماهنگی لازم بر انجام مطالعات و بررسی های «مهندسی ارزش»  در خصوص طرح های توسعه منابع آب.

- برنامه‌ریزی و نظارت بر حسن اجرای مصوبات کمیته‌های تخصصی و ویژه طرح‌های منابع آب در حوزه طرح و توسعه.

- همکاری و هماهنگی به منظور ایجاد ارتباط بین عوامل و واحدهای درون سازمانی و برون سازمانی در مطالعه و اجرای طرح‌های توسعه منابع آب.

- ایجاد ارتباط و هماهنگی با دفتر برنامه‌ریزی آب در تهیه و تنظیم برنامه‌های مطالعات و عملیات طرح‌های منابع آب و انجام امور تنظیم موافقت‌نامه‌ها و امور بودجه.

- تهیه و تدوین گزارشات تحلیلی از وضعیت طرح‌های منابع آب در دست اجرا و ارائه پیشنهادات اصلاحی.

- برنامه‌ریزی و پیگیری مستمر جهت ساده‌سازی و بهینه نمودن طرح‌های منابع آب مطالعاتی و اجرائی به منظور کاهش زمان‌بندی و هزینه‌ها و با رعایت استانداردها و حفظ اهداف اصلی طرح.

- همکاری و هماهنگی در ایجاد و بکارگیری بانک اطلاعات و مکانیزه نمودن سیستم‌های مربوطه و به روز نگه داشتن آن.

- همکاری و هماهنگی مستمر با کمیته تحقیقات شرکت و پیگیری اجرای مصوبات آن.

- کنترل فنی، نظارت و هدایت پروژه‌های تحقیقاتی شرکت.

- برنامه‌ریزی و هدایت فعالیتهای مربوط به نشر، ترویج، اطلاع رسانی و کاربرد عملی نتایج و دستاوردهای پژوهشی شرکت

- تهیه و اجرای طرحهای مهندسی رودخانه‌ها، دریاها و تغذیه مصنوعی

- جلب سرمایه‌گذاری مردمی، فاینانس داخلی و بررسی و پیشنهاد استفاده از تسهیلات خارجی.

- ساماندهی و نظارت بر اعمال نظرات کمیته فنی ذیصلاح در تصویب طرحها و اقدام لازم جهت تصویب مراحل مختلف مطالعاتی طرحها.

- انجام سایر وظایف محوله.

 

شرح وظایف اصلی امور کارکنان و پشتیبانی:

- اجرای قوانین و مقررات استخدامی، قانون کار، قانون تأمین اجتماعی، نظام پرداخت صنعت آب و برق با هماهنگی واحدهای تحت سرپرستی.

- برنامه‌ریزی و نظارت بر انجام امور کارگزینی شرکت از قبیل انتصابات، ترفیعات، نقل و انتقالات، بازخریدی، بازنشستگی، استعفاء، مأموریت‌های داخل و خارج، مرخصی‌ها، انعقاد قرادادهای پرسنلی، صدور احکام کارگزینی و سایر احکام پرسنلی، گواهی اشتغال، سابقه کار و معرفی نامه برای پرسنل با رعایت قوانین و مقررات موضوعه .

- استخدام و جذب نیروی انسانی مورد نیاز طرح‌های عمرانی با رعایت آئین‌نامه‌ها و مقررات مورد عمل .

- نظارت بر امور بایگانی پرسنلی و ایجاد سیستم مناسب در حفظ و نگهداری سوابق موجود .

- برنامه‌ریزی و هماهنگی امور رفاهی پرسنل و تشکیل کمیته و گروه‌های کاری مرتبط، تهیه و ارائه پیشنهادات و برنامه‌های رفاهی برای شاغلین، بازنشستگان و خانواده‌های آنان و ارائه آن جهت طرح و تصویب در هیئت مدیره .

- برنامه‌ریزی و نظارت بر امر کنترل ورود و خروج کارکنان .

- نظارت بر استقرار مکانیزه اطلاعات نیروی انسانی و سعی در به روز نگهداشتن بانک اطلاعاتی .

- اجرای تشکیلات و سازماندهی پرسنل در پست‌های مصوب سازمانی با رعایت ضوابط و مقررات طبقه‌بندی مشاغل

- برنامه‌ریزی و هماهنگی‌ امور اجرائی مربوط به پرداخت و تأمین مزایای کارکنان .

- انجام سایر وظایف محوله.

 




« اقتصاد مقاومتی؛ تولید و اشتغال »

© تمامی حقوق این وب‌سایت، متعلق به شركت سهامی آب منطقه‌ای قم است.  |  تولید و پشتیبانی: گروه دیبا