|  رنگ  |  + 0 -  | 
ADA
بستن این پنجره
راهنما

این سایت مطابق با استاندارهای ADA برای نابینایان مناسب‌سازی شده و سازگاری این استاندارد در بخش‌های مختلف لحاظ گردیده است.
بستن این پنجره

حوزه مدیریت

 

شرح وظایف مدیر عامل شرکت آب‌منطقه‌ای قم

1- خلاصه وظایف:

      هدایت و راهبری عملیاتی شرکت در زمینه‌های فنی، اداری و مالی با رعایت قوانین و مقررات و اجرای آئین‌نامه‌های مربوطه برای حسن اداره امور شرکت در چارچوب مصوبات مجمع عمومی و هیئت مدیره

 

2- شرح وظایف اصلی:

  • اجرای مصوبات و تصمیمات هیئت مدیره و مجمع عمومی.
  • تهیه، تنظیم و پیشنهاد خط مشی‌، برنامه‌ عملیاتی و بودجه سالانه شرکت به هیئت مدیره.
  • پیش‌بینی اعتبار لازم برای خرید خدمات پشتیانی، فنی، تحقیقاتی، تدارکاتی و آموزشی در بودجه شرکت.
  • تهیه و تنظیم صورتهای مالی سالانه شرکت و ارائه آن به هیئت مدیره.
  • تعیین روشهای اجرایی در چارچوب قوانین و مقررات و آئین‌نامه مربوط و ابلاغ به واحدهای ذیربط.
  • پیشنهاد آئین‌نامه‌های مالی، معاملاتی و استخدامی شرکت به هیئت مدیره.
  •  پیشنهاد تشکیلات تفصیلی شرکت به هیئت مدیره در چارچوب مصوبات مجمع عمومی.
  • تنظیم قراردادهای مربوط به بندهای «5» و «6» ماده «7» اساسنامه و ارائه آنها به هیئت مدیره جهت تصویب.
  • نظارت بر حسن اجرای آئین‌نامه‌های شرکت و انجام اقدامات لازم برای حسن اداره امور شرکت در حدود قوانین و مقررات مربوط.
  • اتخاذ تصمیم و اقدام نسبت به کلیه امور و عملیات شرکت باستثنای آنچه از وظایف مجمع عمومی و هیئت مدیره است.  
  • عزل و نصب کلیه کارکنان شرکت، تعیین حقوق و دستمزد، پاداش، ترفیع و تنبیه آنها براساس قوانین و مقررات و آئین‌نامه‌های مصوب مراجع ذیصلاح.
  • ارائه گزارشات لازم.
  • انجام سایر وظایف محوله.

 

 

 

 

 

شرح وظایف دفتر هیئت مدیره و مدیر عامل شرکت آب‌منطقه‌ای قم

1- خلاصه وظایف:

دریافت گزارشهای ارسالی جهت طرح در هیئت مدیره شرکت و تهیه و تنظیم دستور کار جلسات و صورت‌جلسات و ابلاغ به واحدهای ذیربط و نظارت بر فعالیت‌های خدمات واحدی مدیر عامل و هیئت مدیره

 

2- شرح وظایف اصلی:

  • نظارت بر تهیه و تدوین برنامه کاری مدیرعامل
  • دریافت گزارشات ارسالی به مدیرعامل و هیئت مدیره و عنداللزوم اظهار نظر
  • دریافت نظرات سایر واحدهای تخصصی درخصوص گزارشات دریافتی
  • انجام هماهنگی‌های لازم جهت تشکیل جلسات و جمع‌آوری اطلاعات مورد نیاز
  • تهیه گزارشات مورد نیاز ادواری
  • بررسی و کنترل گزارشات ارسالی به هیئت مدیره از نظر رعایت قوانین و مقررات و آئین‌نامه‌ها و مصوبات هیئت مدیره و تأئید واحدهای ذیربط و ارجاع گزارشات جهت اصلاح نواقص احتمالی
  • هماهنگی تشکیل جلسات و تنظیم دستور کار جلسات و صورتجلسه موضوعات مصوب هیئت مدیره و ابلاغ به واحدهای مرتبط
  • نظارت بر فعالیت‌های متصدیان امور واحدی و پیگیری و سایر خدمات مرتبط با واحد مدیر عامل و هیئت مدیره
  • تنظیم ارتباطات و نحوه کار مسئولین واحدی و کارکنان واحد
  • انجام سایر وظایف محوله در محدوده وظایف و عملیات حوزه مدیریت عامل.

 

 

 

 

 

 

شرح وظایف مدیریت حراست شرکت آب‌منطقه‌ای قم

1- خلاصه وظایف:

برنامه‌ریزی، هماهنگی و نظارت بر اجرای آئین‌نامه و دستورالعمل‌های حفاظت پرسنلی، فیزیکی، اسناد و مدارک ارتباطات سازمانی، صدور کارت، حفاظت از تأسیسات ، عملکرد حراست واحدهای تابعه، تهیه و نگهداری و حمل و نقل سلاح و مواد ناریه ، لوازم و تجهیزات مخابراتی و شناسائی عوامل ایجاد نارضایتی مردم و کارکنان دستگاه

 

2- شرح وظایف اصلی:

  • نظارت بر اجرای آئین‌نامه‌ها، و دستورالعمل‌های مصوب حفاظت پرسنلی، حفاظت فیزیکی و اسناد و مدارک .
  • انجام خدمات مشورتی مورد لزوم مقام مدیریت عامل و مراجع ذیصلاح در زمینه‌های حفاظت پرسنلی و حفاظت فیزیکی و حفاظت اسناد و مدارک .
  • ایجاد ارتباط و هماهنگی با واحدهای درون سازمانی و سازمان‌ها و نهادهای محلی و مراجع ذیصلاح جهت انجام امور حراستی شرکت بر اساس دستورالعمل‌های جدید .
  • برنامه‌ریزی تهیه و تدوین و ابلاغ طرح‌های پیشگیری و مقابله با سوانح طبیعی و غیر طبیعی .
  • نظارت بر تهیه و تکمیل شناسنامه محیطی و صدور کارت شناسایی پرسنلی .
  • نظارت بر عملکرد و فعالیت‌های حراست‌های تابعه و ایجاد وحدت رویه و هماهنگی‌های لازم .
  • برنامه‌ریزی و نظارت بر حفاظت از تأسیسات طبقه‌بندی شده و تدوین و بازنگری طرح‌های حفاظت بر اساس دستورالعمل‌های صادره .
  • برنامه‌ریزی و نظارت بر دبیرخانه اسناد محرمانه و طبقه‌بندی شده .
  • برنامه‌ریزی، هماهنگی و نظارت بر تهیه، نگهداری، نقل و انتقال و مصرف مواد ناریه بر اساس دستورالعمل‌های صادره .
  • برنامه‌ریزی، هماهنگی و نظارت بر تهیه، نگهداری و نقل و انتقال سلاح، بی سیم و لوازم مخابراتی بر اساس دستورالعمل‌های صادره .
  • انجام سایر وظایف محوله.

 

 

 

 

 

 

شرح وظایف مدیریت روابط عمومی شرکت آب‌منطقه‌ای قم

1- خلاصه وظایف:

 برنامه‌ریزی، هماهنگی و نظارت بر جمع‌آوری اخبار و اطلاعات منتشره از رسانه‌های ارتباطی و انعکاس اهداف برنامه‌ها و فعالیت‌های شرکت، مدیریت امور ارتباطات، امور فرهنگی و نمایشگاهی، امور انتشارات شرکت و فرهنگ سازی در زمینه مصرف بهینه آب و هشدارهای لازم در رابطه با آلودگی و تمهیدات منابع آب در رابطه با مخاطبان.

 

2- شرح وظایف اصلی:

  • برنامه‌ریزی و هماهنگی برای انعکاس اهداف، سیاست‌ها، فعالیت‌ها، برنامه‌ها و کارکردها و مواضع شرکت به مخاطبان .
  • ایجاد هماهنگی در برگزاری مراسم، سمینارها، بازدیدها، جشن‌ها و اعیاد و مناسبت‌ها در زمینه ترتیب مکان مناسب و امکانات سمعی و بصری  و پذیرایی مناسب با همکاری امور خدمات عمومی .
  • برنامه‌ریزی، تهیه و تدوین تقویم ارتباطات، بازدیدها، مراسم و نمایشگاه‌ها .
  • تهیه و تدوین برنامه مصاحبه مسئولان شرکت با مطبوعات و رسانه‌ها .
  • برنامه‌ریزی و هماهنگی ایجاد ارتباط با مطبوعات، رادیو، تلویزیون و خبرگزاری جمهوری اسلامی ایران .
  • بهره‌برداری از اخبار و اطلاعات منتشره داخلی از طریق رسانه‌های ارتباط جمعی در سنجش افکار نسبت به فعالیت‌های شرکت و تهیه گزارشات تحلیلی .
  • تهیه و ارائه گزارش، بولتن خبری، فیلم، عکس و پوستر در رابطه با فعالیت‌ جمعی شرکت و همکاری در تدوین کارنامه شرکت .
  • برنامه‌ریزی و نظارت بر تهیه، تدارک، اشتراک و توزیع نشریات تخصصی .
  • برنامه‌ریزی و نظارت بر پوشش تبلیغات ساختمان‌ها، طرح‌های منابع آب و سایر مکان‌های مربوطه .
  • برنامه‌ریزی و نظارت بر حسن اجرای بازدیدهای عمومی از طرح‌ها و فعالیت‌های شرکت .
  • انجام هماهنگی و نظارت در مدیریت نمایشگاه‌ها در داخل و خارج شرکت با همکاری و مشارکت واحدها و مراکز ذیربط .
  • برنامه‌ریزی و هماهنگی در فرهنگ سازی و ارتقاء بینش و آگاهی‌های عمومی در زمینه مصرف بهینه آب و آلودگی منابع آبی .
  • انجام سایر وظایف محوله.
 
 

 

 

 

شرح وظایف مدیریت حقوقی، بازرسی و رسیدگی به شکایات شرکت آب‌منطقه‌ای قم

 

1- خلاصه وظایف:

     برنامه‌ریزی، هماهنگی و نظارت بر امور تملک و خرید اراضی، طرح دعاوی و شکایات از سوی شرکت در محاکم قضایی ودفاع از دعاوی مطروحه ، بررسی و مطالعه تطبیقی قوانین و مقررات حقوق آب ، معاهدات ،  کنوانسیون ها و پروتکلهای مرتبط با صنعت آب به منظور بهره برداری لازم ،  ساماندهی املاک شرکت و پشتیبانی حقوقی واحدهای شرکت .

 

2- شرح وظایف اصلی:

  • برنامه ریزی برای انجام امور مربوط به طرح و تعقیب دعاوی شرکت علیه اشخاص حقیقی و حقوقی و دفاع از دعاوی مطروحه در کلیه مراحل قضایی.
  • برنامه ریزی و هماهنگی ، تملک و خرید اراضی در محدوده طرح های عمرانی.
  • برنامه ریزی ، هماهنگی و نظارت به منظور ساماندهی دارایی های غیر منقول و مایملک شرکت، تهیه و ارائه گزارشات ادواری با هدف بهره برداری و استفاده موثر از آنها.
  • برنامه ریزی، انجام مطالعه و بررسی تطبیقی موازین حقوقی پروتکل های مورد عمل شرکت با کشورهای ذینفع در امور آبهای مشترک مرزی با موازین حقوقی پروتکل ها و کنوانسیون های بین المللی سایر کشورها در امور آبهای مشترک.
  • ارائه پیشنهادات لازم در خصوص وضع مواد قانونی مرتبط با حقوق آب بر اساس ارزیابی های تحلیلی از انجام تحقیقات کاربردی در امور حقوقی آب.
  • برنامه ریزی و هماهنگی با واحدهای ذیربط بمنظور جمع آوری متون پروتکل ها ، کنوانسیون ها ، معاهدات و  قراردادهای مصوب در مجامع بین المللی در ارتباط با آبهای مشترک حوزه عمل شرکت .
  • تحلیل و ارزیابی عملکرد قوانین جاری آب و بررسی تطبیقی قوانین جاری با حقوق عرفی مربوط به حقابه داران و بهره برداری کنندگان از منابع آبهای داخلی و ارائه پیشنهادات اصلاحی به مراجع مربوطه.
  • اهتمام به جمع آوری قوانین داخلی کشورهای ذینفع در آبهای مشترک مرزی حوزه عمل شرکت با هدف احراز آمادگی و توانمندیهای لازم برای حضور و مشارکت در جلسات مشترک مرزی.
  • برنامه ریزی و هماهنگی لازم جهت مشارکت فعالانه در تهیه و تنظیم پیش نویس قراردادها ، معاهدات و کنوانسیون های بین المللی در امور آبهای مشترک مرزی با کشورهای ذینفع در حوزه عمل شرکت.
  • برنامه ریزی و نظارت بر اعلام نظر و بازرسی و بازبینی حقوقی مرتبط با قراردادهای مورد انعقاد واحدهای درون سازمانی با شخصیت های حقیقی و حقوقی طرف قرارداد با شرکت.
  • برنامه ریزی و هماهنگی جهت شرکت در جلسات مناقصه و مزایده و تطبیق پیشنهادات واصله از سوی افراد حقیقی و حقوقی با آگهی های منتشره با مقررات قانونی.

 

 

 

  • شرکت در جلسات رسیدگی دادگاهها و هیئت های تشخیص  و حل اختلاف ادارات کار و کمیسیون های ادارات .
  • شرکت در جلسات کمیته ها، کمیسیون های تخصصی و گروه های کاری مرتبط با واحد حقوقی.
  • اهتمام لازم جهت انجام حمایت های قضایی از مسئولین و کارکنان شرکت در انجام مسئولیت های شرکت و ارائه مشاوره و پشتیبانی حقوقی واحدهای شرکت.
  • نظارت بر رسیدگی شکایات مردمی با هماهنگی حوزه های ذیربط و پیگیری های لازم نسبت به دعاوی مطروحه توسط اشخاص به منظور صیانت از حقوق شرکت.
  • برقراری ارتباط با مشاور حقوقی و وکیل دعاوی شرکت و تنظیم مشترک برنامه دعاوی به منظور حصول نتیجه مطلوب و موثر.
  • تهیه و تدوین فرایند های ارتباط واحد حقوقی با واحدهای درون سازمانی و نهادهای برون سازمانی.
  • تهیه و تدوین برنامه های عملیاتی میان مدت و بلند مدت برای فعالیتهای واحد حقوقی بر اساس پیش نیازهای اطلاعاتی اعلام شده از حوزه های تخصصی ذیربط.
  • تهیه و تدوین گزارش تحلیلی از مجموعه عملکرد سالانه واحد حقوقی در زمینه های تملک اراضی ، دعاوی ، املاک و سایر کارکردهای مرتبط با وظایف و ماموریتهای اصلی واحد حقوقی .
  • برنامه ریزی و هماهنگی برای تشکیل آرشیو قوانین جهت دسترسی کارشناسان و واحدهای سازمانی به قوانین و مقررات و آیین نامه ها و مصوبات مربوط به صنعت آب و سایر موضوعات مرتبط.
  • جمع آوری و مستند سازی اطلاعات مرتبط با اسناد حقوق عرفی مربوط به حقابه داران در منابع آبهای داخلی با هماهنگی واحدهای ذیربط
  • توسعه و استقرار سیستم های بانک اطلاعاتی با هدف مستند سازی مجموعه فعالیتهای واحد حقوقی.
  • انجام سایر وظایف محوله .

 

 

 

 

 

 تاریخ ثبت : 1394/02/05
  آخرین به روزرسانی : 1397/10/21
 مدیر سایت
 3334
سایتـــ های مرتبطـ

آمار بازدیدکنندگان

  • کاربران آنلاین : 34
  • بیشترین بازدید همزمان : 379
  • بازدید امروز : 2,111
  • بازدید دیروز : 26,110
  • کل بازدید : 6,881,378
  • آخرین به روزرسانی : 1402/09/15 11:14:10
  • شناسه IP شما : 44.212.96.86

راه‌های تماس با ما

  • آدرس : قم، خیابان شهیدان فاطمی(دور شهر )، نبش کوی شماره یک، شرکت سهامی آب منطقه ای قم
  • کدپستی :
  • تلفن : 4-37839093-025
  • فاکس : 37839092-025
  • پست الکترونیکی :
  • پیامک :
  • تلفن گویا :