کمیته سلامت اداری
به گزارش روابط عمومی شرکت آب منطقه ای قم: در جلسه کمیته سلامت اداری و صیانت از حقوق مردم در خصوص خدمات قابل ارایه به مردم، استقرار نظام رسیدگی به شکایات، تخصیص فضای اداری مناسب ، امکانات و تسهیلات لازم جهت آسایش و تکریم ارباب رجوع بحث و تبادل نظر صورت گرفت . همچنین اقداماتی ازجمله نصب تابلو های مشخصات همکاران، تابلو راهنمای خدمات، جوابدهی به شکایات واصله ظرف ۴۸ ساعت، تهیه امکانات رفاهی جهت افراد توانخواه و...باید در کوتاهترین زمان ممکن در شرکت اتجام گیرد.