احمد حاجی حسینی مسگر مدیرعامل شرکت ضمن خیر مقدم به اعضاء و هم چنین تقدیر و تشکر از اعضای سابق کمیسیون تحول و ارتقاء سلامت اداری و آرزوی توفیق برای اعضای جدید خط مشی و رئوس برنامه های کمیسیون را تشریح کرد. ایشان تکریم ارباب رجوع را یکی از اولویت های کمیسیون برشمرد و از اعضاء خواست راهکارهها و برنامه های مناسبی در این رابطه ارائه نمایند. حاجی حسینی مسگر در بخشی دیگر از سخنان خود نیروی انسانی را سرمایه هر سازمانی دانست که باید برای حفظ این سرمایه از نظر معنوی ومالی تلاش کرد.وی ابراز امیدواری کرد انشاالله در سال جدید با تشکیل کمیسیون توسعه مدیریت شاهد تحول بزرگ مدیریتی در تمام سطوح شرکت باشیم.در ادامه این جلسه موضوعاتی شامل بررسی نتایج ارزیابی طرح تکریم ارباب رجوع در سال 93 ، ساماندهی نحوه پرداخت مزایای کارکنان ، آشنایی با سیستم ساتم و بررسی و تعیین مسئولین شاخصهای ارزیابی داخلی وزارت نیرو در سال 93 مورد بررسی و تبادل نظر اعضاء قرار گرفت.