کمیته راهبردی
مجتبی علی مددی معاونت حفاظت و بهره برداری از منابع آب به بیان ویژگی اسناد ، مدارک، پرونده های حفاظت ، اهداف، تکالیف و رویکرد شرکت در زمینه ایجاد بانک اطلاعات منابع آب و مدیریت اسناد پرداخت . در ادامه آقای شریف زاده مدیر گروه اسناد شرکت مادر تخصصی توانیر بعنوان مهمان جلسه با اشاره به اهمیت مدیریت سازماندهی اسناد افزود: اولین قدم در ایجاد بانک اطلاعات تشکیل کار گروه تخصصی مدیریت اسناد با حضور نماینده واحد های مختلف شرکت می باشد . شریف زاده تعیین اولویت ها، حجم اسناد و انتخاب مشاور یا پیمانکار ذیصلاح را دومین قدم برای ایجاد یک بانک اطلاعاتی جامع و کامل دانست که البته تجهیزات ، ابزار و نظارت قوی بر حسن انجام کار از ملزومات است . ایشان تأکید کردند : با مدیریت و سازماندهی اسناد جستجو و ارائه خدمات به متقاضیان راحت تر خواهد بود و بسیاری از اسناد تکراری و غیر ضروری ابطال می شود.