مدیریت دانش

در هر مسئله ای حضور مردم کلید حل مشکلات است

در هشتمین جلسه سفیران دانش شرکت آب منطقه ای قم مطرح شد : هر کجا مردم حضور پیدا کردند مشکل حل شد در حقیقت مردم کلید حل مشکلات هستند.

به گزارش روابط عمومی شرکت آب منطقه ای قم ؛هشتمین جلسه سفیران دانش شرکت با هدف استخراج دانش تصویری و به منظور ثبت تجربیات خبرگان صنعت آب استان  روز سه شنبه مورخ 1402/12/01 با حضور  محمد احمدی مدیر عامل و  سید حسن رضوی یکی از مدیران با سابقه و با  تجربه بخش  آب کشور و استان قم  تشکیل شد .

سید حسن رضوی   یکی از مدیران بازنشسته و با سابقه بخش آب کشور،  با توجه به سوابق کاری خود  و با اشاره به وضعیت موجود منابع آبی کشور و استان گفت؛ تجارب 40 ساله بخش آب نشان می دهد که ما در مدیریت آب نتوانستیم خوب عمل کنیم .   مدیریت آب در کشور را در سه بخش باید بررسی کنیم: 1- بخش اول زمانی بود که  عرضه بی رویه  آب گسترش  پیدا کرد  و بدلیل رایگان بودن آب باعث  توسعه بی رویه کشاورزی، صنعت و... شد 2- در زمانی مدیریت تقاضا  مطرح  و آب بعنوان کالای اقتصادی  معرفی و  بحث تخصیص ها  پیش آمد مثلاً تخصیص برای شرب، صنعت و... 3- در حال حاضر  مدیریت عرضه و تقاضا در مصرف آب  عنوان می شود. . رضوی با بیان اینکه یکی از مباحث اصلی توسعه پایدار در بخش های اقتصادی، فرهنگی، سیاسی  و...  آب  خواهد بود  عنوان کرد؛ در برنامه ریزی های مدیریت بخش آب  نقش مردم  که همان ذینفعان هستند بسیار کمرنک است و این یکی از معضلات خواهد بود  چرا که  مردم در هر مسئله ای وارد شوند  مشکل حل خواهد شد در حقیقت کلید اصلی حل مشکلات خود مردم هستند.

کد خبر: 1126
  تاریخ خبر : 1402/12/02
 587
سایتـــ های مرتبطـ

آمار بازدیدکنندگان

  • کاربران آنلاین : 23
  • بیشترین بازدید همزمان : 1333
  • بازدید امروز : 4,713
  • بازدید دیروز :
  • کل بازدید : 19,617,714
  • آخرین به روزرسانی : 1404/09/24 13:19:27
  • شناسه IP شما : 216.73.216.113

راه‌های تماس با ما

  • آدرس : قم، خیابان شهیدان فاطمی(دور شهر )، نبش کوی شماره یک، شرکت سهامی آب منطقه ای قم
  • کدپستی : 3715653184
  • تلفن : 4-37839093-025
  • فاکس : 37839092-025
  • پست الکترونیکی : info@qmrw.ir
  • پیامک :
  • تلفن گویا :