توسعه مدیریت

برگزاری جلسه کمیسیون توسعه مدیریت شرکت آب منطقه ای قم

جلسه کمیسیون توسعه مدیریت شرکت آب منطقه ای قم روز سه شنبه مورخ 31 / 05 / 140 با حضور مدیر عامل ، نماینده سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان و سایر اعضاء در سالن جلسات برگزار شد.

   به گزارش روابط عمومی شرکت آب منطقه ای قم: در این جلسه شعبانعلی یوسفی خطیر دبیرکمیسیون توسعه مدیریت بابیان اینکه موضوع بهره وری در دستور کار جلسات هیات مدیره و شورای معاونین شرکت قرار گرفته افزود؛ باید نسبت به تدوین سند ارتقای بهره وری و مواردی چون اجرای دقیق و به موقع تکالیف قانونی در راستای استقرار چرخه مدیریت بهره وری، مدیریت داده ها و هزینه ها و کاهش بهای تمام شده کالا وخدمات، تأمین و توزیع الگوی بهینه مصرف آب و برق و الزامات آن، بهینه سازی تأسیسات، شبکه ها و تجهیزات به منظور جلوگیری از اتلاف منابع، ارتقای بهره وری منابع انسانی و فرآیندها و ساز وکارهای اداری و سازمانی، جهت دهی به فعالیتهای شرکتهای دانش بنیان و استفاده از ظرفیت دانشگاه ها و مراکز علمی و اساتید خبره در راستای ارتقاء و بهره وری اهتمام جدی صورت گیرد.

در ادامه معصومه کلاء کارشناس بهره وری و سیستمهای مدیریتی شرکت، گزارشی از مطالب ارائه شده در نشست تخصصی توسعه فرهنگ سازمانی ارائه و تأکید کردند جهت نهادینه کردن عوامل محتوایی فرهنگ سازمانی لازم است معیارهای رفتاری و شغلی تعیین شده در نظام نامه در فرایند جذب و گزینش، در طراحی دوره های آموزشی بدو و حین خدمت، ایجاد سازوکارهای تشویق و تنبیه کارکنان و ارزیابی عملکرد سالیانه کارکنان لحاظ گردد.

در ادامه محمد احمدی جبلی مدیرعامل شرکت گفت؛ ارزیابی دقیق از تناسب حجم وظایف واگذار شده به افراد از مزایای  پیاده سازی پروژه کارسنجی و زمان سنجی می باشد.

کد خبر: 1066
  تاریخ خبر : 1402/06/04
 692
سایتـــ های مرتبطـ

آمار بازدیدکنندگان

  • کاربران آنلاین : 29
  • بیشترین بازدید همزمان : 642
  • بازدید امروز : 290
  • بازدید دیروز :
  • کل بازدید : 18,593,888
  • آخرین به روزرسانی : 1404/02/17 11:07:57
  • شناسه IP شما : 18.116.82.202

راه‌های تماس با ما

  • آدرس : قم، خیابان شهیدان فاطمی(دور شهر )، نبش کوی شماره یک، شرکت سهامی آب منطقه ای قم
  • کدپستی : 3715653184
  • تلفن : 4-37839093-025
  • فاکس : 37839092-025
  • پست الکترونیکی : info@qmrw.ir
  • پیامک :
  • تلفن گویا :