پنجشنبه, 22 آذر 1397

شرح وظایف :

  1. نظارت بر اجرای دقیق قوانین، مقررات، بخشنامه‌ها، دستورالعملهای ذیربط مدیریت عملکرد
  2. برقراری تعامل سازنده با مدیریت تخصصی مربوطه در شرکت مادر و ستاد وزارت نیرو
  3. برقراری تعامل و ارتباط سازنده (با هماهنگی مدیرعامل شرکت) با سازمان بازرسی و دیگر نهادهای نظارتی
  4. جمع‌بندی، آسیب‌شناسی و تحلیل شکایات همراه با راهکارهای پیشنهادی به منظور کاهش آمار شکایات شرکت
  5. پیشنهاد و معرفی بازرسان طرح تکریم و همیار  (کارشناسان خبره و متعهد) در تیمهای بازرسی شرکت با هماهنگی مقام مافوق
  6. انعکاس هر گونه تخلف احتمالی و ارائه گزارش به شرکت مادر و مدیر عامل شرکت و نظارت بر حسن جریان امور اداری
  7. پیگیری و اخذ نظرات و پیشنهادات واحدهای تخصصی شرکت در ارتباط با گزارشات اداره کل بازرسی استان و یا شکایات واصله به منظور رسیدگی و اعلام پاسخ به اداره کل مذکور و یا ارسال جوابیه به شاکیان
  8. تبیین و شناسائی گلوگاههای فساد، نقاط آسیب‌پذیر و انحرافات، مطابق با نظام‌نامه بازرسی و ارائه راهکارهای اجرائی به شرکت مادر
  9. نظارت بر اجرای دقیق عناوین برنامه‌ای سالیانه مرتبط با حوزه بازرسی و مدیریت عملکرد که از طرف مدیریت تخصصی ستادی ابلاغ گردیده است
  10. پیگیری و نظارت بر حسن انجام امور مربوط به ثبت اطلاعات مناقصات و مزایده‌های شرکت آب‌منطقه‌ای در پایگاه اطلاعاتی مختلف
  11. استقرار نظام جامع مدیریت عملکرد در سه سطح (سازمان، مدیران و کارکنان) بر اساس فصل یازدهم قانون مدیریت خدمات کشوری و اجرای آیین‌نامه‌ها و دستورالعملهای مربوطه
  12. انجام تمهیدات و برنامه‌های لازم بمنظور کاهش میانگین زمان پاسخگوئی به شکایات
  13. پیگیری و ارسال پاسخ در خصوص سامانه رسیدگی به شکایت سازمان بازرسی کل کشور ، سامانه الکترونیکی ارتباط مردم و دولت ( سامد ) و سامانه ثبت و پاسخگویی به شکایات شرکت مدیریت منابع آب ایران
  14. پیگیری و استقرار نظام پاسخگوئی با راه‌اندازی میز خدمت با هماهنگی مقام مافوق
  15. ارزیابی عملکرد شرکت در قالب مدلها و استانداردهای مختلف ( ارزیابی استانداری، ارزیابی وزارت نیرو و جشنواره شهید رجایی)

نظارت بر پیشرفت و تحقق برنامه عملیاتی مصوب سالیانه واحدها  و اخذ گزارش های مختلف از واحدها و ارائه گزارشهای تحلیلی از عدم تحقق اهداف برنامه عملیاتی